غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

عکس ناصر حجازی در دوران کودکی

 

تولدت مبارک اسطوره ی من.

اسطوره ی به یاد ماندنی. ای کاش پیش ما بودی و بهترین جشن تولد را برایت میگرفتیم.ای کاش بودی و جلوی بعضی از ادما را میگرفتی.ای کاش بودی اسطوره ی من.

ولی حالا هم که نیستی بازم میگم تولدت مبارک اسطوره ی خوبی ها.....برای شادی روحش صلوات وفاتحه ختم نمایید........



نظرات شما عزیزان:

آی سان
ساعت14:10---26 دی 1391
:- ((

مهدی
ساعت12:24---29 آذر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


دینا
ساعت11:03---24 آذر 1391
سلام نگاری.ایشون کی هستن؟
پاسخ:ناصرحجازی.یکی از بزرگان تیم استقلال


سحر
ساعت18:57---23 آذر 1391
عزیزم...خدا بیامرزدش.چه قدر نازنین بووووووووووود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:تولد اسطوره ی همیشه ابی,,,,,, | 18:25 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 80913
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ